דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שבת בר מצווה קסומה 

מאת    [ 18/02/2014 ]

מילים במאמר: 566   [ נצפה 1677 פעמים ]

שבת בר מצווה קסומה

יש לילדכם בר מצווה? מזל טוב, מתלבטים מה לעשות והיכן?, הנה מס טיפים שיעזרו לכם להתארגן היטב לשבת זו:

ראשית החליטו היכן ברצונכם לערוך שבת זו, יש המבקשים לערוך את התפילה/ עליה לתורה באזור מגוריהם, דבר זה גם חוסך בעלויות של מלון/אכסניה לכלל המשתתפים, כמו כן ישנם אנשים שלא אוהבים להתנתק מבית הכנסת הקבוע שלהם ולכן יעדיפו לעשות את האירוע בו.

אם החלטתם לעשות את בר המצווה, באזור ביתכם, רצוי לארגן מס' דירות פנויות של שכנים/מכרים וזאת  על מנת לשכן בהם את קרוביכם הדתיים ., דבר שני דאגו לארגון קידוש לאחר התפילה/סעודה לקהל המשתתפים באירוע, דבר זה מצריך מכם – הכנת אוכל/ סגירה עם קייטרינג שומר שבת שיכין את האוכל לארוע. עוד נקודה בנוגע לארוחות, אם החלטתם להכין את האוכל לבד/ לקנות חלק מוכן וחלק לבשל – זכרו שצריך כמה מלצרים, לא מתאים שבעל האירוע יגיש את האוכל לאורחים ,לכן בררו היכן ניתן להשיג מלצרים שיבואו וימלצרו לכם באירוע, מה שאין כן אם בחרתם בקיטרינג בדרך כלל בעל הקיטרינג יציע לכם גם שירות של מלצרים, אמנם קיטרינג עלול לעלות טיפה יותר יקר מהכנה עצמית אך חוסך לכם גם זמן של בישולים וגם כאב ראש של ארגון.

רצוי לתכנן תוכן מיוחד לשבת זו,כדוגמת משהו שיגיד אולי דבר תורה שקשור לפרשה ולקשור לחתן בר המצווה, או לקחת מפעיל שומר שבת שיפעיל את הקהל, אני לפני כחמש שנים הבנתי את הצורך בהפעלות בשבתות אלו ויצרתי מופע טלפתיה שומר שבת איתו אני מופיע בשבתות, המופע הינו מופע בידורי, ואינו יורד בערכו ממופע הטלפתיה הרגיל שלי לימי חול.

אם החלטתם לעשות את האירוע בבית מלון/אכסניה- הדבר כמובן כרוך בהוצאה כספית גדולה יותר מזו שהייתם מוציאים אילו הייתם חוגגים את האירוע בביתכם, אך זכרו אין לכם יותר מדי  דאגות על הראש ברגע שסגרתם עם המלון/אכסניה יש מקום לינה מסודר האורחים מקרוב ומרחוק ,יש  ארוחות מוכנות במלון, אך ישנם מס' טיפים שברצוני לתת לכם  : ארגנו רשימה מסודרת של מוזמנים שיגיעו בודאות לשבת, האם צריך מיטות תינוק בחדר, אולי מגיעים כמה רווקים יחדיו שנוכל לצמצמם בחדר אחד – חשבו על זה!, אם מזמינים את חברי החתן, דאגו אולי למנות יותר שילדים אוהבים – דבר זה גם יחסוך בעלויות של ארוחה רגילה.

בדקו מבצעים במלונות השונים, יתכן וגם אם תתארגנו על 20 חדרים לדוגמא תקבלו הנחה משמעותית מזו אילו היה לכם 18 חדרים( אולי שווה להזמין עוד 2 זוגות שהתלבטתם)

כדאי להגיע לפני שבת לקשט את החדרים, להשאיר קצת מזכרות לאורחים משבת קסומה זו.

וכמובן אתם צריכים לתכנן תוכן לשבת זו, אולי לבקש מאנשים להכין דברי תורה/ דברי ברכה לחתן בר המצווה, או להזמין אמן לכל השבת, , כאשר אני למשל מגיע לשבת קסומה שכזאת, אני מופיע במופע טלפתיה שומר שבת לכלל הקהל, המופע מטובל בהומור, ובדגש על חתן השמחה, כמו כן אני מכין את הילד במספר קסמים אותו הוא מבצע ומדגים על הקהל – מה שמקנה לילד בטחון עצמי רב, ובשעת הצהרים שהאורחים נחים, אני מרכז את הילדים ועורך להם סדנת קסמים שבסיומה כל ילד מקבל תיבת קסמים עם קבעו לו"ז מסודר לשבת והפיצו אותו בין החדרים כדי שכולם יידעו איפה ומתי להיות. זכרו כי בשבתות הקיץ יש יותר זמן ובשבתות החורף פחות.

טיפ אחרון קבעו לוז מסודר לשבת, הניחו אותו בכל חדר, ומנו אדם שיהיה אחראי לפיקוח "שהכל דופק" כמו שצריך, האוכל מוגש בזמן, התפילות נערכות בזמן וכ"ו.

 אשמח לעזור לכם בארגון השבת

אסף סלומון- אמן חושים וטלפתיה

www.kosemagic.com

 

מזל טוב

אסף סלומון אמן חושים - קוסם וטלפת הופעות למבוגרים וילדים www.kosemagic.com 054-4791411




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב